25 LAT GWARANCJI
DOSTAWA W 24H
POLSKI PRODUCENT
CERTYFIKAT PZH I CE
30-DNIOWE PRAWO ZWROTU TOWARU
Skontaktuj się z nami: +48 68 388 17 60
E-mail: biuro@brenor.pl
Facebook
YouTube

Warunki dostawy

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej: DPD. To gwarantuje szybką dostawę, ubezpieczenie produktów oraz wysoką jakość usług.

Na czas dostawy składa się:
- czas realizacji: z reguły w ciągu 24h
- czas dostarczenia przez przewoźnika (na ogół 24h)

Zamówienie są realizowane i dostarczane w dni robocze.

Cena przesyłki jest uzależniona od formy płatności.

Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia. Przed potwierdzeniem zamówienia otrzymają Państwo informację o całkowitej kwocie, jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.

Dostępna forma przesyłki zamówionych przedmiotów to przesyłka kurierska:

Koszt przesyłki detalicznej zlewozmywaka (1szt):

dostawa: 

  • Przedpłata: 29,00 zł 
  • Pobranie: 39,00 zł
  • Odbiór osobisty: 0,00 zł
Płatność:
  • Płatności online PayU: 10,00 zł
  •  Przelew na konto (Account number: 95 8669 0001 2022 0082 3973 0001, BRENOR Sp. z o.o., ul. Okrężna 16, 64-150 Brenno): 0,00 zł

Koszt przesyłki detalicznej akcesoriów:

dostawa:

  • przedpłata: 15,00 zł 
  • pobranie: 20,00 zł

Płatność:

  • Płatności online PayU   (5,00 zł)
  • Przelew na konto (Account number: 95 8669 0001 2022 0082 3973 0001, BRENOR Sp. z o.o., ul. Okrężna 16, 64-150 Brenno)   (0,00 zł)


Po otrzymaniu przesyłki należy bezwzględnie sprawdzić stan zlewozmywaka w obecności kuriera.


 Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana firmową taśmą. Jeżeli otrzymasz przesyłkę z uszkodzoną taśmą lub naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki osób trzecich, to należy odmówić odbioru i poinformować nas o tym fakcie. Sprawą zajmie się nasza obsługa.


Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego jest przesłana do każdego klienta e-mailem. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia. Wpisując numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej można sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się paczka.

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon, która jest dowodem zakupu. Oprócz tego, produkty zawierają instrukcję i kartę gwarancyjną.

X
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ