25 LAT GWARANCJI
DOSTAWA W 24H
POLSKI PRODUCENT
CERTYFIKAT PZH I CE
30-DNIOWE PRAWO ZWROTU TOWARU
Skontaktuj się z nami: +48 68 388 17 60
E-mail: biuro@brenor.pl
Facebook
YouTube

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Pytania i odpowiedzi zostały posegregowane na poszczególne grupy takie jak :

  • Zlewozmywaki granitowe
  • Baterie kuchenne
  • Umywalki dolomitowe
  • Zamówienie
  • Dostawa

Jeżeli nie została odnaleziona odpowiedz na nurtujące Państwo pytanie uprzejmie prosimy o przesłanie zapytania.

Zlewozmywaki granitowe


  • Z jakiego materiału wykonane są zlewozmywaki Państwa produkcji?
    Zlewozmywaki granitowe wykonywane są z konglomeratu piasków granitowych oraz żywic akrylowanych w stosunku 80% / 20%

  • Czy kolor zlewozmywaka ma wpływ na jego cenę?
    Nie, kolor zlewozmywaka nie wpływa na cenę zakupu, za wyjątkiem koloru czarny metalik.

  • W jaki sposób mogę otrzymać próbki kolorystyczne?
    Wystarczy wysłać zapytanie za pomocą poczty elektronicznej, zawierające oznaczenia interesujących Państwa kolorów oraz dane adresowe na które zostaną wysłane bezpłatne próbki za pomocą Poczty Polskiej.

  • Na jaki okres udzielana jest gwarancja?
    Jako producent udzielamy 25 letniej gwarancji na zlewozmywaki granitowe.

  • Co znajduje się w zestawie?
    W zestawie otrzymują państwo zlewozmywak granitowy, szablon umożliwiający wycięcie otworu w blacie oraz komplet zaczepów.

  • Czy oferowane przez Państwa syfony posiadają możliwość podłączenia zmywarki lub pralki?
    Tak, wszystkie rodzaje syfonów, które oferujemy posiadają taką możliwość.

  • Co to jest korek automatyczny w syfonie?
    Korek automatyczny jest to pokrętło montowane w blacie zlewozmywaka za pomocą którego można otwierać lub zamykać komorę.

  • Czy istnieje możliwość zamówienia zlewozmywaka z syfonem bez korka automatycznego?
    Tak, w przypadku takiego zamówienia zostanie wykonany tylko otwór na baterię kuchenną. Należy tylko określić z której strony chcieliby Państwo aby znajdował się ociekacz oraz wyraźnie zaznaczyć w zamówieniu że nie chcą Państwo syfonu z korkiem automatycznym.

  • Czy mogę przygotować otwór w blacie w czasie oczekiwania na przesyłkę?
    Istnieje możliwość przygotowania otworu nie posiadając szablonu tylko w przypadku zlewozmywaków kwadratowych, prostokątnych. W tym celu należy odjąć od wymiarów zewnętrznych zlewozmywaka 16 mm. W przypadku zlewozmywaków w pozostałych kształtach zalecamy wykonanie otworu zgodnie z szablonem dołączonym do zestawu.

  • Co to jest podbudowa zlewozmywaka?
    Podbudowa to jedno z określeń szafki kuchennej lub innej konstrukcji, w której ma być zamontowany zlewozmywak.
    Wyróżnia się kilka standardowych szerokości podbudowy:
    - szeregowa: 30, 40, 45, 50, 60, 80, 90 i 100 cm,
    - narożna: 90 / 90 cm i 105 / 105 cm.
    Wymaganą podbudową określa się szerokość wewnętrzną szafki od lewej do prawej. Jest to minimalny wymiar niezbędny do tego aby zmieścił się w niej zlewozmywak.

  • W jaki sposób należy czyścić zlewozmywaki granitowe?
    Zalecanym sposobem czyszczenia zlewozmywaka po użyciu jest przemycie go płynnymi środkami czyszczącymi za pomocą gąbki lub miękkiej szmatki. Należy unikać czyszczenia za pomocą agresywnych środków chemicznych zawierających wodorotlenek sodu. W przypadku zabrudzenia zlewozmywaka silnie barwiącymi czynnikami takimi jak np. sok z buraków zaleca się natychmiastowe przemycie zlewozmywaka.


Baterie kuchenne

  • Jaki jest zakres zasięgu wylewki baterii „Serpens”?
    Zakres pracy wynosi od 20 cm do 100 cm.


  • Co to jest przełącznik strumienia?
    Jest to przełącznik montowany na wylewce w baterii kuchennej „Serpens” umożliwiający wybór rodzaju strumienia ( standardowy / prysznic ).


  • Na jaki okres udzielana jest gwarancja?
    Jako producent udzielamy 2 letniej gwarancji na kuchenne baterie granitowe.


  • W jaki sposób należy czyścić baterie granitowe?
    Baterie granitowe należy czyścić za pomocą płynnych środków czyszczących oraz miękkiej szmatki lub gąbki. Bezwzględnie należy unikać czyszczenia baterii kuchennych czy tez zlewozmywaków za pomocą środków czyszczących w formie proszku czy używając szczotki.


Umywalki dolomitowe

  • Jaka jest różnica pomiędzy umywalką ceramiczną a dolomitową?
    Podstawową różnica pomiędzy umywalką ceramiczną a dolomitową polega na możliwości otrzymania idealnie prostych krawędzi oraz ostrych wyraźnych kątów w przypadku umywalek dolomitowych. Z uwagi na proces technologiczny ( wypalanie ) jest to nie osiągalne w przypadku umywalek ceramicznych.


  • Na jaki okres udzielana jest gwarancja?
    Jako producent udzielamy 2 letniej gwarancji na umywalki dolomitowe.


Zamówienie

  • W jaki sposób mogę mogę wysłać zapytanie o produkt lub złożyć zamówienie?
    Zapytanie o produkt można złożyć telefonicznie lub wysyłając e – maill na adres biuro@brenor.pl


  • Co powinno zawierać zapytanie / zamówienie?
    Zapytanie powinno zawierać dane nabywcy wraz z numerem telefonu oraz specyfikację wybranego produktu. Określenie takich informacji jak położenie ociekacza w przypadku zlewozmywaka oraz informację o dodatkowych otworach pozwolą na szybszą odpowiedz.


  • W jaki sposób mogę poznać czas oczekiwania na poszczególny produkt?
    Informację o dostępności produktu można poznać podczas rozmowy telefonicznej (69 388 17 60 ) lub wysyłając zapytanie drogą elektroniczną.


  • Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?
    Istnieje kilka sposobów zapłaty za zakupy: 

     - przelew on-line - płatność jest zabezpieczona przez serwis PayU. 

     - za pobraniem - płatność zostanie pobrana od Państwa przy odbiorze przesyłki

     - przelew tradycyjny - mogą Państwo przelać pieniądze na nasze konto lub wpłacić je w banku lub na poczcie. W tym przypadku warunkiem zrealizowania zamówienia jest odnotowanie wpłaty na naszym rachunku  

     - odbiór osobisty - mogą Państwo odebrać zamówiony towar w naszym zakładzie produkcyjnym, który mieści się w: Kierzno 27, 67-112 Siedlisko 


  • Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
    Tak, w przypadku zamówień złożonych z poziomu strony internetowej, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od daty odebrania przesyłki bez podawania jakichkolwiek przyczyn, wtedy zwracamy Państwu pieniądze.


Dostawa

  • W jaki sposób otrzymam przesyłkę?
    Realizacja Państwa zamówienia odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
    W dniu nadania paczki z zamówionym towarem wysyłamy do Państwa e-maila z numerem listu przewozowego.


  • Czy istnieje możliwość ustalenia godziny dostarczenia zamówienia?
    Niestety jako producent nie posiadamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.


  • Na co należy zwrócić uwagę podczas odbioru przesyłki?
    Koniecznie należy sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera przy doręczeniu, co jest warunkiem bezwzględnym do załatwienia spraw dotyczących reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki podczas transportu (wymagania ubezpieczyciela firmy kurierskiej).


  • Przesyłka jest uszkodzona - co robić?
    Od razu, w obecności i przy udziale kuriera, spisać w dwóch egzemplarzach protokół reklamacji (jeden egzemplarz jest dla kuriera, drugi należy zatrzymać). O uszkodzeniu przesyłki prosimy nas poinformować za pomocą poczty elektronicznej załączając skan spisanego protokołu reklamacji. Tylko na podstawie protokołu spisanego z kurierem podczas doręczenia, możemy bezpłatnie wymienić Państwu towar na nowy.
X
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
AKCEPTUJĘ